vrijdag 3 oktober 2014

100 happy days: 21 - 30

Liebe leute, het is weer tijd om jullie mijn geweldige leven door de strot te duwen. Vinden jullie dat leuk? Natuurlijk vinden jullie dat leuk.
 
 
21. Mijn moeder spaarde voor mij een spaarkaart van de Ekoplaza Biobox vol. Hoera, biologische producten die me geen reet kosten, ik ben direct fan! Er zat havermelk in en havermout. En wat doe je dan? Juist: dan maak je havermoutpap op zondagochtend.
22. When all else fails, just wear red lipstick. Ik zweer het je, het werkt direct. Mijn zelfvertrouwen stijgt met drieduizend punten als ik roze lippenstift maak.
23. Ik schreef hier al over mijn pinguïntrui. Dit is hem. Hij heet Fred.
24. Mijn vriendin Yuval dient haar dienstplicht uit in Israel maar was twee weken met verlof in Nederland. Dat vraagt natuurlijk om een date met thee en chocolademelk.
25. Michelle en ik raakten in gesprek over Nakdbars. Omdat ze op haar werk smaken hadden die ik niet direct kon krijgen, heeft ze ze voor me gekocht en nu had ik ze eindelijk! Hoera!
26. Het was vrijdag, ik kwam thuis en ik had schijt aan alles en iedereen. Wat doe je dan? Dan kijk je New Girl. Op Netflix. Yeah.
27. Mijn oom en tante waren jarig in december (hij) en januari (zij) maar hadden helemaal geen zin om dat toen te vieren. Dat deden ze nu. Met een barbecue.
28. Vanaf deze week werk ik één weekenddag vanuit huis. Vanuit huis = vanuit bed. Helemaal niet verkeerd.
29. Ik ging naar Weesp voor een filmsetbezoek (daar blogde ik hier al over) en werd gehypnotiseerd door dit steegje. Ik <3 foto="" maken.="" moest="" p="" steegjes.="">
30. Na een persvoorstelling liep ik terug naar de metro en kwam langs dit telefoonhokje. Gewoon op het grasveldje voor een bedrijfspand. Awesome.
 
Het collage is weer gemaakt met de app Photo Grid, mocht iemand dit willen weten. Hoe de eerste twintig dagen gingen, kun je hier en hier lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten